LEJDIS – cytaty z filmu:)

Zwykły wpis

Chyba każdy zna ten film. Po wczorajszym oglądaniu pomyślałam, że przyda się tu trochę humoru. Ostrzeżenie: występują wulgaryzmy. 

A więc Drogie Panie… 

LEJDIS…!

LEJDIS

– Trzeba zutylizować odpad.
– Yhyy…
– Ale najpierw ocucić…
– Ocucić i zabić. Obudź się dziwko.

– Bzykanie owszem. Miłość bynajmniej. Miłość to niewola, płacz i zgrzytanie pochwy.
– Jezu, to chyba nie jest z Biblii?!
– Owszem, ale z apokr– Jesteś cudowna.
– Cudowna to jest woda z Lichenia.

– Na korytarzu są Rzymianie.
– No i co z tego. W Unii jesteśmy każdy może się leczyć gdzie chce.

– To nie jest prawdziwy sylwester.
– I kto to mówi… Dorosły facet, który popierdala w todze i myśli, że jest rzymianinem.

– … Pije wodę z kałuży, napierdala mieczem i gardzi łącznością telefoniczną. Kretyn.

– Zapisujemy w zeszytach… PIPA PIPA
– Co ty tu jakieś rysunki mi tutaj.. Pisz pipa jak pani profesor każe.

– Przecież mi też zależy tylko… nie wiem… to nie jest laboratorium. Ja nie wiem… ja potrzebuje… ja potrzebuje atmosfery.
– Czego ty potrzebujesz?
– Nastroju
– A… a co to jest? Szampan, truskawki, kadzidełka, świece… nawet kurewskie stringi na dupę włożyłam i co… nic?
– Nie o taki nastrój mi chodzi
– Ja się domyślam o jaki… Ale kochanie fiuta sobie nie dorobię.

– Erwin. Erwin mam na imię.
– Dla mnie możesz być nawet Lech i Jarosław.

– Najgorsze jest to, że ja mam wielką, gigantyczną, mega dupę! Ona mi się całkowicie wymknęła z pod kontroli. Ja mam swoje zachowania motoryczne, a ona ma swoje. Na przykład idę korytarzem a ona mi się szyderczo dynda z tyłu.
– Ja na przykład mam wszystko w dupie i to z każdym dniem więcej i dlatego muszę sobie coraz większy rozmiar kiecek kupować.
– To jeszcze nic ja ekstraduję cellulit z powietrza. Mój organizm jest w stanie wyłapać z powietrza niezbędne cellulitowi do życia tłuszcze i zamienić je w tłustą okładzinę.
– Przecież Ty jesteś chuda jak szczapa.
– Gdzie tam kochana! Cellulitu nie mam chyba tylko pod oczami aktualnie.

– Dobra. Powiesz mu, że słyszysz głosy mówiące do ciebie z kibla.
– No ciebie Korba całkiem pogięło.
– Naprawdę.. Naprawdę. 2 lata temu, przysięgam, rura od kibla wpadła mi w rezonans i odbierała radio Maryja. Ja tu tego a z kibla „żałuj za grzechy”.

– Nie dość, że ma ogromnego, ale to ogromnego dyngusa to jeszcze sam się potrafi zblołdżabować.
– Co potrafi?
– Sam sobie… No sam sobie…
– Ee?
– No sam sobie loda robi no. Takiego partnera szukam. Sam…

– Matka i córka w jednym. Takie to kurwa rzymskie!

– Oni zawsze zdradzają, rozumiesz? A czy ich ciągnie do fiuta czy do cycków to w ogóle nie ma znaczenia. Ale ty, możesz zrobić to samo.
– Ale mnie nie ciągnie do kobiet.
– Heh, ja mówię o dziecku, głupia. Możesz je mieć, z kim chcesz
– Do jutra?
– Do jutra.
– No to będzie kurwa trudno.

– Halo? Dzień dobry. Dzień dobry pani. Ja dzwonię do pani z biura… Dzwonię do pani z oddziału chorób wenerycznych.

Skomentuj

